طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2

جمعه 1 آذر 1392
ن : lafee

طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2

طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2

کراتینین بالا با صدمه به کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه در ارتباط است. به طور کلی، سطح کراتینین بالاتر، آسیب های جدی تر کلیه . هنگامی که عملکرد کلیه به طور قابل توجهی دچار اختلال شده است ، طول عمر کوتاه خواهد شد. طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2 چیست؟

کراتینین 9.2 تا چه حد جدی است ؟

کراتینین است که به طور معمول از بدن توسط کلیه ها فیلتر شده است. سطح طبیعی کراتینین در خون است بین 0.6-1.3 است . سطح کراتینین بالا بردن نیست تا زمانی که بیش از 50 ٪ از عملکرد کلیه از دست داده می شود . کراتینین 9.2 چندین بار به عنوان بالا به عنوان محدوده طبیعی کراتینین است . پس از آن با صدمه به کلیه ها بسیار شدید و سطح بالایی از مواد زائد در بدن همراه است. دیالیز ممکن است تجویز شده است و یا ممکن است به زودی آغاز شود .

طول عمر یک فرد با کراتینین 9.2

مجموعه طول عمر برای افراد مبتلا به کراتینین بالا وجود ندارد. دلیل این است که چه مدت با کراتینین 9.2 زندگی می کنند توسط متغیرهای تعیین شده است .

درمان نقش مهم در موثر بر طول عمر یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه است . اگر بیماران دیالیز بوده است ، متوسط ​​طول عمر فقط بین 5-6 سال است.

اگر بیماران را انتخاب کنید برای شروع دیالیز ، سطوح بالایی از مواد زائد ساخت در سطح body.The بالا از محصولات مواد زائد و سموم در بدن می تواند خطرناک و حتی تهدید کننده حیات باشد . بدون دیالیز، بیماران ممکن است فقط برای چند روز زندگی می کنند.

کراتینین 9.2 نتایج از آسیب جدی کلیوی و کاهش عملکرد کلیه . برای کاهش کراتینین بالا به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان برای ترمیم ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی داشته باشد. اگر کلیه ها می تواند بهتر عمل کند، مواد زائد بیشتری دفع خواهد شد از بدن حذف شده است. کراتینین بالا خواهد بود اساسا کاهش داد.

برای به دست آوردن هدف درمان فوق ، میکرو چینی داروها Osmotherapy می توانید کلیه اختلال در بافت ها و سلول ها را بازسازی می کند. اگر چنین است، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. طول عمر یک فرد مبتلا به کراتینین 9.2 طولانی خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , کراتینین 9, 2,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.